منتديات الجديرة
اهلا وسهلا بكم في منتديات الجديرة ،،، هذا المنتدى يتكلمفي بعض جوانبه عن قرية الجديرة الواقعه شمال غرب القدس والذي عزلها الاحتلال الاسرائيلي من التواصل مع القدس الشريف ومن يريد متابعتنا اكثر يتفضل بزيارتنا على صفحتنا على الفيس بوك تحت اسم ( قريتنا الجديرة )https://www.facebook.com/pages/%D9%82%D8%B1%D9%8A%D8%AA%D9%86%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%B1%D8%A9/156965197690413
منتديات الجديرة
اهلا وسهلا بكم في منتديات الجديرة ،،، هذا المنتدى يتكلمفي بعض جوانبه عن قرية الجديرة الواقعه شمال غرب القدس والذي عزلها الاحتلال الاسرائيلي من التواصل مع القدس الشريف ومن يريد متابعتنا اكثر يتفضل بزيارتنا على صفحتنا على الفيس بوك تحت اسم ( قريتنا الجديرة )https://www.facebook.com/pages/%D9%82%D8%B1%D9%8A%D8%AA%D9%86%D8%A7-%D8%A7%D9%84%D8%AC%D8%AF%D9%8A%D8%B1%D8%A9/156965197690413
منتديات الجديرة
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
SUPERMAN10
عضو جديد
عضو جديد
SUPERMAN10

اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه Empty
مُساهمةموضوع: اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه   اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه I_icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 6:43 am

مرة واحد عداه العيب خد اللي بعده.

مرة واحد دماغه لفت قابلها من الشارع التاني.

واحد اتجوز واحدة اسمها نعمة باسها وش و ضهر.

مدير مدرسة عمل فرح وزع على المعازيم أرقام جلوس.

واحد شحات راح لواحد عجلاتي قال له أعطيني مما أعطاك الله، قال له العجلاتي خد لك لفة.

مدرس جغرافيا جاب لمراته هدية سلسلة جبال.

واحد بلدياتنا نزل محطة مصر لقى بتاع الأنابيب بيخبط عليها، قال له افتحلي واحدة ساقعة لو سمحت.

مرة اتنين مساطيل قاعدين بيحششوا قدام نشرة الأخبار في التليفزيون فنشرة الأخبار طولت، راح الأول قال للثاني: هيه ليه نشرة الأخبار طولت النهاردة كدة؟ رد عليه الثاني و قال: معلش أصل شكلها كدة النهاردة آخر حلقة.

اتنين بلدياتنا فكروا يلعبوا شطرنج ... الملك ضرب نفسه بالنار.

مرة سواق تاكسي قابل واحد مسطول قال له تاخد كام و توديني فين؟؟ السواق رد عليه و قاله: هات اللي تجيبه و انزل هنا.

مرة واحد توأم شاف أخوه قال له: انت فين من الصبح يخرب شكلك أمي خلتني أستحمى مرتين.

مرة سواق تاكسي داس بنزين موته.

مرة سواق تاكسي داس فرامل فعصه.

مذيعة قابلت اتنين مساطيل فسألت الأول: إيه رأيك في مصر؟ فرد عليها و قال: مصر دي أمي، فسألت الثاني نفس السؤال فرد عليها و قال: مقدرش أتكلم على أم واحد صاحبي.

واحد بلدياتنا عاوز يفسح عروسته في شهر العسل، فسحها في منحل[center]
https://aljadera.ahlamontada.com
داود الشعفاطي
عضو نشيط
عضو نشيط
داود الشعفاطي

مُساهمةموضوع: رد: اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه   اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه I_icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 8:08 am

حلوه بس مو اكتير
الحمد الله ما رحت الانعاش
abd407
مشرف
مشرف

مُساهمةموضوع: رد: اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه   اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه I_icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 12:01 pm

اتنين مساطيل فسألت الأول: إيه رأيك في مصر؟ فرد عليها و قال: مصر دي أمي، فسألت الثاني نفس السؤال فرد عليها و قال: مقدرش أتكلم على أم واحد صاحبي.

مشكور هاي اعجبتني
((محمد أكـرم))
المدير العام
المدير العام
((محمد أكـرم))

مُساهمةموضوع: رد: اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه   اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه I_icon_minitimeالجمعة يناير 29, 2010 8:30 pm

ههههههههههههههه

حلوين يا حمزه

مشكور
https://aljadera.ahlamontada.com

اسمعو الي بدخل خلص راح على الانعاش انا متاكدههههههه
صفحة 1 من اصل 1